Escapada a Bèlgica - Dia 3

El tercer dia va estar dedicat a visitar Gant i Bruges via una excursió en grup contractada a l'hotel.

A les 8:30h ens havien de recollir a l'hotel, però es van retardar mitja hora. Molta ràbia, perquè havíem hagut d'esmorzar a corre-cuita. L'autocar anava ple i per poc no ens podem sentar junts. Després d'una mitja hora de trajecte -explicacions del guia i per uns auriculars- vam arribar a Gant. El senyor escèptic -el guia- ens va explicar l'Ajuntament i la Catedral i ens va donar temps lliure. Bastant maca la ciutat.

Després vam anar cap a Bruges. Primer vam passar pel parc Minnewater, ens vam aturar al Begijnhof i vam tenir temps lliure per dinar. Tot seguit vam visitar una sèrie de llocs emblemàtics de la ciutat i ens van portar a una empresa que fa tours pels canals amb un descompte d'1'10€.

El vam fer -trajecte de mitja hora- i després vam investigar la ciutat pel nostre compte. Anava a la recerca d'uns núvols de sucre que no vaig trobar al lloc que m'havien indicat. Com a compensació, vam anar a parar al Brug, la plaça de l'ajuntament i el lloc que més em va agradar de Bruges. Això ens va indignar moltíssim, perquè el guia en cap moment va esmentar ni ens va portar a aquest indret. A més, vam arribar 5 minuts tard de l'hora de reunió per marxar i ni ens van esperar, quan a l'hora concretada després de dinar sí que vam haver d'estar tots plegats per reprendre la visita. Menys mal que vam veure per on marxaven i els vam enganxar.

El trajecte de tornada en autocar es va fer llarg i monòton -teniem uns anglesos i escocesos al costat bastant sorollosos i una mica pimplats- i en arribar vam passar per l'hotel x descansar una estona.

Al vespre vam tornar al Delirium Café -previ pas per un frankfurt - friterie i unes voltes pel centre de Brussel·les per la nostra desorientació- que tenia la planta superior -la millor- tancada, així que vam baixar al soterrani, que té la música molt forta i està petada de gent. Vam acabar prenent l'última cervesa al carrer, de com teniem de ple de timbals el cap.

Eren gairebé les 0h i vam retornar cap a l'hotel, però abans ens vam aturar a un Leonidas per comprar un pal amb 5 maduixes banyades en xocolata negra. Boníssimes!

Amb el cansament de tot el dia que portàvem a sobre, hem dormit com uns troncs.

I ara a aprofitar les últimes hores per Brussel·les, això sí, després d'agafar forces amb un bon esmorzar!

Demà l'última crònica del viatge.