De què va tot això?

Benvinguts!

Aquesta és la meva nova aventura pel món de Internet. A grans trets, serà un blog on em dedicarè a comentar els aspectes de l'actualitat que trobi més interessants -sobretot l'esportiva-, a fer recomanacions audiovisuals i a deixar anar les meves dèries i la meva imaginació quan ho trobi convenient.

Sempre m'ha agradat escriure quan hi ha un tema del qual parlar, i com que ara no hi ha carrera o cursets que m'hi obliguin, aprofitarè això per no rovellar-me en la matèria.

La idea és que amb el pas dels dies i l'adquisició de pràctica, l'aspecte visual del blog sigui més atractiu, doneu-me una mica de marge.

Si algú s'anima a col·laborar en forma d'articles d'opinió o vol fer la seva aportació a l'aparença del blog, estic totalment obert a escoltar propostes. Els comentaris que deixeu als posts també seran molt ben rebuts.

Per acabar, us emplaço el proper cap de setmana a la inauguració oficial de Tribuna 46, on espero poder comentar la victòria del Barça i la consecució del 8è títol de l'era Guardiola.

Salut!