Enguany, el menú de curses consistia en la Mini Challenge, la Supercopa Seat León, l'European F3 Open i l'International GT Open. Tot plegat, amb entrada gratuïta.
Aspecte de la recta principal i els boxes a primeres hores |
Monoplaça de l'F3 |
Si volies, et podies fotografiar amb una hostessa |
Maleter ideal per sortides de cap de setmana |
Se li havia de canviar la roda davantera esquerra |
Motor PSA 1.6 de 112cv |
Open air test drive |
Pel que fa a l'interior del vehicle, em va decepcionar força. Per començar, els seients no són gaire còmodes, sobretot per les formes que tenen. La consola central destaca per les floritures i els acabats dels comandaments, però en quant a disposició resulten francament desconcertants i poc útils pel tipus de cotxe que es tracta. Tindria sentit que el compta-revolucions estigues enfront de la teva vista si fos un cotxe de carreres, però no és el cas. Per trobar el velocímetre, has de desviar la mirada al centre de la consola, on te'l trobes en una gran esfera que també inclou el display de l'equip d'àudio.
Us urbà, disposició de competició |
Resumint, un cotxe amb un motor fantàstic, ben acabat per la vista, però una mica tortuós fins que no t'hi acabes acostumant. Nota final, un 7.
Al acabar la prova del Mini, vam continuar una estona més a l'Avinguda dels campions, on em vaig trobar amb una ex-companya de la uni, vam veure una exhibició de col·locació de vinils decoratius al morro d'un Mini i de la qual vam marxar obsequiats amb un Red Bull, un bolígraf Galp i un clauer d'una moto Peugeot.
Era gairebé la 1 del migdia, finalitzaven els entrenaments dels Super GT i a continuació començava la 1a cursa de la Mini Challenge, al millor de 9 voltes i a un màxim de 25 minuts. La vam veure des de la zona de l'estadi, que té una de les millors vistes del Circuit i amb l'atractiu de contemplar el pas dels cotxes per la xicana instal·lada per la F1 i de 4 revolts més.
Dos Ferrari F430 del Super GT |
Pas per la xicana |
Un cop finalitzada la 1a tanda, vam marxar cap a la tribuna principal amb la intenció de veure la sortida de la Supercopa León, però de camí, una parella ens va abordar i ens va regalar 2 passis de pàdoc -el preu de venda era de 10€- perquè ells ja marxaven. Doncs au, cap a darrere dels boxes. Vam tenir l'oportunitat de pujar al balcó que hi ha a sobre dels tallers i des d'allà contemplar la sortida llançada dels León.
Passi de pàdoc |
Ready, steady, go! |
Pàdoc des del balcó de boxes |
Slicks de Super GT |
Bon combo |
Ferrari 308 GTB (1975 - 1988) |
Motor V8 de 255cv |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada