Viatge a USA & Canada - Dia 7: Ottawa - 1.000 Llacs - Toronto

Són gairebé les 2 de la matinada a Toronto, és a dir, les 8 hora catalana. Ja us podeu imaginar que el dia ha estat llarg. Repassada.

A les 7:15h hem marxat de Montréal i als voltants de les 9:30h hem arribat a Ottawa, que ens ha rebut amb pluja. Hem fet unes fotos des d'un mirador amb vistes al riu Sant Llorenç i després hem anat al centre de la ciutat, on hem pogut veure el canvi de guàrdia davant del Parlament del Canadà i ens ha quedat mitja horeta de temps lliure. La ciutat és maca i destaca el Ministeri d'Agricultura, amb molts prats i granges per treballar amb animals i plantes. També té un canal molt llarg que a l'hivern és una pista de patinatge fantàstica.

A continuació ens hem dirigit a Rocktown, petit poble on hem dinat de buffet -amanida i unes mandonguilles estil suec molt bones- i des d'on hem agafat un vaixell que ens ha fet un creuer d'una hora pel riu Sant Llorenç i que ens ha permés descobrir la zona coneguda com les 1.000 illes. És curiosa de veure i té illes amb cases que no m'importaria que em regalessin, tot i que també ha de ser una mica pal la forma de desplaçar-se fins allà.

A les 15h s'ha acabat el creuer i tres i escaig més tard hem arribat a Toronto. Ens hem instal·lat breument a l'hotel i a les 19h hem sortit a descobrir les zones més properes, com St. Lawrence Market i l'Entertainment District. En aquest últim hi ha la CN Tower, a la qual hem pujat fins al observatori -26$- i el pis amb terra de vidre. Té un ascensor molt ràpid -58 segons per pujar- i unes vistes magnífiques! Després hem sopat a l'hotel -que ens entrava amb la mitja pensió i ens ha atès un cambrer molt simpàtic- i finalment hem anat a baixar l'àpat passejant fins a Dundas i Eaton Centre, que vindria a ser el Times Square de Toronto. Abans de pujar a l'habitació, he anat a buscar un carrer on poder fotografiar la CN Tower il·luminada, que varia de colors i formes.

Demà tenim visita guiada per Toronto i després marxem cap a Niàgara, que crec que ens haurem de posar l'impermeable per conèixer les famoses catarates. Bon dia per vosaltres, bona nit per un servidor!

Ma. Victòria ha dit...

Es sembla el fiord d'Estocolm