Viatge a USA & Canada - Dia 17: Comiat

Perdoneu el retard, però un arriba de viatge i té moltes coses per fer abans de recobrar la normalitat i estar ben situat.

Dijous ens vam llevar tard perquè ja ho teniem tot fet. Bàsicament ens vam dedicar a fugir de l'onada de calor que pateix la costa est dels USA a base d'entrar a botigues de Times Square i la Lexington Avenue i fer les darreres compres. El contrast de temperatura era tan gran que en sortir de Bloomingdale's se'm van entelar els vidres de les ulleres! Mai m'havia passat, quina xafogor!

Vam dinar al deli de davant de l'hotel i abans vam estar en un McDonalds prenent uns sucs de fruita i un batut de xocolata, amb molt gel -com no podia ser d'una altra manera- i una corona de nata.

A les 14:30h ens van venir a recollir amb puntualitat britànica una parella d'argentins que portava una furgoneta -Ford E-350 similar a la de la ruta pel Canadà- i ens van deixar a l'aeroport. Allà tenen una terminal exclusiva de Delta Airlines i els seus empleats et van ajudant a agilitzar la facturació. En el control de seguretat em van analitzar les vambes perquè em va tocar aleatòriament.

El vol em va passar ràpid, no vaig dormir ni una hora i ni rastre de turbulències. Ens van donar macarrons amb espinacs per sopar, per tant, no m'ho vaig menjar i vaig repetir d'amanida.

I fins aquí les cròniques del viatge. Si tot va bé, dintre de pocs dies potser hi ha noves aventures de les què informar! Si algú me les vol subvencionar, escolto ofertes!

P.D: En aquesta entrada només hi ha una foto perquè és l'única que vaig fer, avistaments a banda.

Ma. Victòria ha dit...

Ja aniràs explicant les noves aventures!!!!